Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Serwis

Procedura reklamacyjna

 Firma Mega Music Sp. z o.o. świadczy usługi reklamacyjne zgodnie z warunkami zamieszczonymi w gwarancji dołączonej do zakupionego produktu.

Podstawą wykonania naprawy reklamacyjnej jest dołączenie do produktu formularza gwarancji opatrzonego pieczątką sklepu oraz dowodu zakupu (paragony, faktury itp.)

Zgłoszenie reklamacji następuje za pomocą formularza, do którego link znajduje się poniżej.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, serwis odpowiada droga mailową z załączonym formularzem i nadanym numerem sprawy (RMA). Formularz należy wypełnić, wydrukować i dołączyć do przesyłki uszkodzonego sprzętu.
Do przesyłki należy dołączyć następujące dokumenty:

  1. Kopia dowodu zakupu (jeśli urządzenie jest zgłaszane do naprawy gwarancyjnej)
  2. Karta gwarancyjna

Przesyłkę należy spakować w sposób należyty, zgodnie z wytycznymi przewoźnika i wysłać na adres:

Mega Music – Serwis
ul. Żaglowa 2

80-560 Gdańsk

 Uwaga! Wysłanie produktu na inny adres niż podany powyżej, może spowodować wydłużenie naprawy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl